UKK – Usein Kysytyt Kysymykset

Tältä sivulta löydät meille yleisimmin tulleita kysymyksiä tuotteistamme, toimituksista tai palveluistamme. Mikäli et löydä vastausta ongelmaasi, voit kysyä sitä myös suoraan asiakaspalvelustamme: asiakaspalvelu(at)eranetti.fi

  1. Voinko ostaa tuotteen myymälästänne Kangasniemeltä?
    Kyllä. Tervetuloa arkisin klo 09-15.30 välisenä aikana. Maksaminen myymälässä onnistuu kaikilla yleisillä pankkikorteilla.
  2. Voinko tilata teiltä tuotteen ja säästää toimituskuluissa noutamalla paketin itse tai kaverin avustuksella?
    Kyllä. Tee tilaus verkkokaupassa normaalisti ja valitse toimitusvaihtoehdoksi ”Nouto”. Toimituksen voi noutaa myymälästämme arkisin klo 09-15.30 välisenä aikana. Toimitus luovutetaan Kangasniemen myymälästämme tilausnumeroa vastaan.
  3. Voinko ostaa tuotteen ”postiennakolla”?
    Kyllä, mutta postin postiennakkolähetyksestä aiheutuva 20e postikulu jää asiakkaan maksettavaksi. Toimituskulut ovat aina pienemmät mikäli tilaus tehdään verkkokaupan kautta esim kaikki yli 150e ylittävät tilaukset verkkokaupassa ovat 0e toimituskuluiltaan.
  4. Voinko tilata tuotteen puhelimitse?
    Kyllä, tuolloin paketti toimitetaan joko postiennakolla, kts kohta 3, tai voit maksaa tilauksen etukäteen suorana tilisiirtona tilillemme. Tilinumeron maksua varten saat asiakaspalvelustamme.
  5. Voinko ostaa laskulla?
    Kyllä, valitse verkkokaupassa tilausta tehdessä maksutavaksi ”Everyday lasku”. Luoton myöntää Everyday palvelu, edellyttäen kunnossa olevia luottotietoja. Everyday laskupalvelu toimii yksityisasiakkaille.
  6. En ole saanut seurantanumeroa, onkohan tilaukseni lähtenyt?
    Muista katsoa tilauksen yhteydessä antamasi oman sähköpostitilin ”spam” tai ”roskaposti” kansio. Seurantanumeroilmoitus saattaa löytyä myös noista sähköpostikansioistasi. Tilauksen statuksen ja seurantanumeron löydät myös omasta tilaushistoriasta (Oma tili), mikäli olet tehnyt tilauksen rekisteröitymällä verkkokauppaamme.
  7. Haluaisin kysyä tuotteesta tai teknisestä asennusasiasta puhelimitse. Mitä maksaa soittaminen asiakaspalvelupuhelimeenne?
    Haluamme olla mukana noudattamassa 13.06.2014 voimaan astunutta uutta Kuluttajansuojalakia. Uusi laki määrää enimmäishinnan yritysnumeroihin soittamiselle. Viestintäviraston laskema perushinta on 8,8 senttiä minuutilta ja sen noudattamista valvoo Kilpailu- ja Kuluttajavirasto. Yritysnumeroomme (020 331490) soittaminen maksaa 0,088 €/min (sis. ALV24%). Puhelun hinta on kaikkialta Suomesta sama.
  8. Soitin mutta numeronne oli varattu?
    Ajoittain ruuhkautunut asiakaspalvelunumeromme on avoinna arkisin klo 09-15.30. Voit ottaa yhteyttä myös verkkosivujemme kautta Chät-palvelun avulla arkisin klo 09-15.30 tai lähettää sähköpostia. Vastaamme Chät-palveluun ja sähköpostiin aina ripeästi.
  9. Havaitsin tuotteessa teknisen ongelman ja tarvitsen apua?
    Mahdollisen teknisen ongelman esiinnyttyä, ota ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Kuvaile esiintynyt ongelma mahdollisimman tarkasti joka auttaa teknistä huoltoamme perehtymään tarkemmin asiaan. Otamme viipymättä yhteyttä ongelman ratkaisemiseksi.
  10. Metsästysseuramme on ostamassa isomman määrän VHF puhelimia ja riistakameroita. Onko teillä mahdollista antaa tarjousta isommalle ostomäärälle?
    Annamme mielellämme tarjouksen mikäli laitetta esim riistakamera tai VHF puhelin tilataan 5kpl tai enemmän.